Kjedelig innlegg

 

Jeg er syk for tiden. Forkjølet og feber. Jeg føler meg helt ute av form, orker ikke tenke stort. Blæh. Det kom så plutselig i torsdags og satt som et skudd. Utviklet seg i løpet av en halvtime. Jeg pleier riste slikt av meg i løpet av en dag eller to, men denne sitter. Jeg har ikke mye feber heller, men jeg er bare helt utslitt. Merkelig, for jeg har vært på sykehus med over 41 grader i feber og likevel gjort pushups og vært i form. Da trodde sykepleier ikke på meg når jeg tok tempen så hun var til stede mens jeg ydmykende måtte ligge der med termometer i stumpen. Sur og gretten var hun også. Hun trodde ikke jeg hadde så høy feber for jeg var så oppegående som jeg var.

Da var jeg ung og sprek, nå er jeg gammel og treg. Men det er rart med det, det er akkurat som med sår. Store sår er ikke så vondt, men små kutt svir og er noe så inn i granskauen smertefullt. Høy feber er ikke så ille, men litt feber og en blir utslitt og utslått. Gah…

Vondt i ører, nese som ikke vil slutte å renne, sulten men ikke matlyst… Huff, jeg hater å være syk :(

Jeg skal svare på kommentarer, bare jeg får hentet litt energi til det.

6 kommentarer

  1. Huff… god bedring til deg. Hvor er listen din over siste kommentarer? Jeg syntes den var så fin å følge med på at jeg laget en på min blogg også, men din er borte.

    • Mh. Takk takk. Bedringen har vært god. :)
      Oh, jeg tenkte jeg skulle skjule de kommentarer jeg fikk inn på «skjulte» innlegg. Noen har passordet til det, noen har ikke. Så heller enn å la noen føle seg utenfor så… Men det var i grunnen ingen god løsning. Faktisk en fryktelig dum løsning.

  2. Krya på dig!

    • Tack! Jag har blivit kry! Och jag tar kanske en svängom inom fosterlandet en ut av dom närmaste dagarna. ;)

  3. Goooood bedring!! Ikke morro å være syk altså..=/

    Sender over mange gode styrkeklemmer :)

    • Takk :D
      Jeg hater nesten mer å være «litt syk» enn å være skikkelig syk. For når du er skikkelig syk så er du bare sliten og har lite energi mens når du er «litt syk» så får du gjerne vondt i hodet og ellers også. :P

Legg igjen en kommentar

